Saturday, November 14, 2009

Whatever

Its been a while...
Hi my blog...
I've been so lazy recently,
lazy for everything...
And im so in love with sleep...
Angel kept reminding me to update blog,
but i really don't know why i don't feel like updating...

Okay,
i'll just simply post something here...
Hmmm...
I guess its last Thursday,
after Moral class...
I was having gastric and so me and Angel went to ixora food court to have something to eat...
In fact i was the only one who eat...
And then Angel's class rep phoned her,
saying that he was going to fetch her to McD...
I initially wanted to go home and have some rest,
since i was suffering with gastric...

So after eating,
me and Angel went to wait for her class rep...
I planned to ask Brother Class Rep to send me home...
We waited for a while but still cant see his car...
And then there's a BMW came,
Angel was joking:" Maybe he drives this to fetch us..."
We laughed and when we saw clearly...
HOLLY CRAP!
IT WAS REALLY BROTHER CLASS REP!!!
omg...
I quickly cancelled the plan of going home...
wow~
It was my 1st time to be on a BMW!!!
And so we headed to McD =)

BMW XD
Bro Class Rep claimed that the number plate is more valuable than the car... LOL!
JunJie and JooYi? i duno how to spell... haha!

Everyone there was PT02 student and was all from JOHOR...
I felt so left out...
LOL!
Its okay...
Im glad to know u all anyway...

My recent life...
Hmmm...
Everyday go yumcha perhaps?
Coz i just made friends with Mr Cold and Superman...
*laugh*
Whatever...
Life isn't that bad anyway...
Just sometimes boring... haha!

* Hold on... Im not going to be a b*tch that let u down... *

No comments:

Post a Comment