Friday, July 16, 2010

Happy Birthday to UltraGal ^^

Its 16th July now!
And im gonna have my Programming Lab Test soon!
Time passes so fast when it comes to revision...
DAMN!
I can't finish everything on time...
Im so so nervous now~~~



Anyway,
Should i say Happy Birthday to myself now?
Oops!
I mean UltraGal lah...
Its the 6th anniversary for the name of "UltraGal",
who knows what happened 6 years ago?
Gosh!
It has been 6 years...
And after one more year,
im 20 ady...

Sorry but i need to stop the crap right now!
I have too much things to do...
So i'll just share a song with u guys?
Understand the meaning,
and you'll love this song just like i do :)
It touches my soul so muchie!


因为令人厌倦的孤单而醒过来
想起带着一如往常笑容的你 我也漾起了笑容
就这样 陷入爱里 仿佛进入一个美丽的季节
在你留下的悲伤和思念里 我仍然在这条街上走着
一天又一天 日子依然过着 当我听见你的名字 却仍然会落泪
我无法忍受 也无法微笑 只能呼唤着你的名字
心里的伤口 现在我懂了 是你的名字
咬着唇 这样的忍耐着 但是我的爱情 仍旧是只有你
一天又一天 日子依然过着 当我听见你的名字 却仍然会落泪
我无法忍受 也无法微笑 只能呼唤着你的名字
只能这样过下去了吧 当我再次思念爱情
又因为你留下的心痛 让我流下眼泪
一天又一天 日子依然过着 当我听见你的名字 却仍然会落泪
我无法忍受 也无法微笑 只能呼唤着你的名字


P/S: When i hear your name, it still hurts me alot... Happy Birthday to UltraGal!

No comments:

Post a Comment